Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy – Žaneta Sahánková
Žaneta Sahánková
Bachelor's thesis
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Communication and public relations focused on protected areas in Southern Moravia
Abstract:
Abstrakt Tato práce se zabývá komunikací a jejími druhy, komunikací s veřejností a marketingovou komunikací ve vztahu k lesu jako součástí přírody, chráněným územím a jejich postavením v ochraně přírody. Cílem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie a komunikačního mixu chráněných území jižní Moravy pro komunikaci s veřejností. Dále je zde vysvětlen pojem public relations a jeho celá životní …moreAbstract:
Abstract This work deals with communication and its kinds, communication with the public and marketing communication in relation to the forest, as a part of nature, to protected areas and their position in protection of nature. The aim of this Bachelor Thesis is to design a communication strategy and a communication mix of protected areas in southern Moravia for communicating with the public. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAHÁNKOVÁ, Žaneta. \textit{Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Forestry and Wood Sciences. 2016. Available from: https://theses.cz/id/c0mlqb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme / field:
Forestry / Economic Administration Services in Forestry
Theses on a related topic
-
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Strategie komunikace vinařské turistiky v regionu jižní Moravy
Simona Nevědělová -
Personalizovaná informační a nabídková komunikace se zákazníky pošty na úrovni Regionu Jižní Morava
Petra Fléglová -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Eliška Majerová -
Marketingová komunikace firmy Vinařství Lůbalovi
Antonín Lůbal -
Komunikace programů vinařské turistiky
Denisa Krišpínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights