Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy – Žaneta Sahánková
Žaneta Sahánková
Bakalářská práce
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Communication and public relations focused on protected areas in Southern Moravia
Anotace:
Abstrakt Tato práce se zabývá komunikací a jejími druhy, komunikací s veřejností a marketingovou komunikací ve vztahu k lesu jako součástí přírody, chráněným územím a jejich postavením v ochraně přírody. Cílem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie a komunikačního mixu chráněných území jižní Moravy pro komunikaci s veřejností. Dále je zde vysvětlen pojem public relations a jeho celá životní …víceAbstract:
Abstract This work deals with communication and its kinds, communication with the public and marketing communication in relation to the forest, as a part of nature, to protected areas and their position in protection of nature. The aim of this Bachelor Thesis is to design a communication strategy and a communication mix of protected areas in southern Moravia for communicating with the public. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAHÁNKOVÁ, Žaneta. \textit{Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a~dřevařská. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/c0mlqb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Strategie komunikace vinařské turistiky v regionu jižní Moravy
Simona Nevědělová -
Personalizovaná informační a nabídková komunikace se zákazníky pošty na úrovni Regionu Jižní Morava
Petra Fléglová -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Eliška Majerová -
Marketingová komunikace firmy Vinařství Lůbalovi
Antonín Lůbal -
Komunikace programů vinařské turistiky
Denisa Krišpínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva