Bc. Mlnaříková Mlnaříková, DiS.

Bachelor's thesis

Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností

Analysis of marketing promotion of tourist area Chodsko and proposal of other possibilities
Abstract:
Hlavním cílem práce bylo shromáždit a zanalyzovat informace o marketingové propagaci destinace. Teoretická část se zabývá vymezením základních informací, kterými jsou cestovní ruch, destinace a propagace. V analytické části byla představena destinace Chodsko. Poté následoval řízený rozhovor na téma struktura organizací zabývající se marketingovou propagací destinace. Na základě získaných informací …more
Abstract:
The main objective of the thesis was to collect and analyse information on destination marketing promotion. The theoretical part deals with the basic information of the researched areas, which are tourism, destination and promotion. In the analytical part was introduced destination Chodsko. Then followed by a guided interview, on the topic of structure of organisations involved in destination marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Institute of Hospitality Management and Economics

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)