Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností – Bc. Mlnaříková Mlnaříková, DiS.
Bc. Mlnaříková Mlnaříková, DiS.
Bachelor's thesis
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Analysis of marketing promotion of tourist area Chodsko and proposal of other possibilities
Abstract:
Hlavním cílem práce bylo shromáždit a zanalyzovat informace o marketingové propagaci destinace. Teoretická část se zabývá vymezením základních informací, kterými jsou cestovní ruch, destinace a propagace. V analytické části byla představena destinace Chodsko. Poté následoval řízený rozhovor na téma struktura organizací zabývající se marketingovou propagací destinace. Na základě získaných informací …moreAbstract:
The main objective of the thesis was to collect and analyse information on destination marketing promotion. The theoretical part deals with the basic information of the researched areas, which are tourism, destination and promotion. In the analytical part was introduced destination Chodsko. Then followed by a guided interview, on the topic of structure of organisations involved in destination marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/watvv/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Cestovní ruch v regionálních orgánech státní správy
Michaela Dostálková -
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
Shoira Ibragimova -
Vybrané eventy v České republice rozvíjející cestovní ruch v této destinaci
Adriana Grendzioková -
Cestovní ruch v Itálii
Michal Malý -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Propagace (promotion) destinace Třebíč
Michaela POLENDOVÁ