Bc. Mlnaříková Mlnaříková, DiS.

Bakalářská práce

Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností

Analysis of marketing promotion of tourist area Chodsko and proposal of other possibilities
Anotace:
Hlavním cílem práce bylo shromáždit a zanalyzovat informace o marketingové propagaci destinace. Teoretická část se zabývá vymezením základních informací, kterými jsou cestovní ruch, destinace a propagace. V analytické části byla představena destinace Chodsko. Poté následoval řízený rozhovor na téma struktura organizací zabývající se marketingovou propagací destinace. Na základě získaných informací …více
Abstract:
The main objective of the thesis was to collect and analyse information on destination marketing promotion. The theoretical part deals with the basic information of the researched areas, which are tourism, destination and promotion. In the analytical part was introduced destination Chodsko. Then followed by a guided interview, on the topic of structure of organisations involved in destination marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/watvv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu (studium pro absolventy VOŠ)