Bc. Zdeněk Netolický
Bachelor's thesis
Internet jako inzertní médium
Internet as advertising medium
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá internetem jako inzertním médiem. V teoreticko-metodologické části se práce zabývá teoretickými východisky pro působení masových medií s přihlédnutím k internetu označovanému za nové médium současnosti. V této části práce je dán zřetel na historii internetu, internetovou komunikaci či reklamu v jeho prostředí. Na základě analýzy a stanovených teoretických východisek byla …moreAbstract:
The bachelor theses deals with some aspects concerning concept Internet as advertising medium. In theoretic and metological section this disertation is concerned with teoretical starting points of influence mass medias with regard of Internet reffered to as new present medium. In this part of work is given consideration of history of internet, Internet communication or advertisement in his environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mc3qg/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Matěj Hušek
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská -
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
Jakub Smetana -
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
Barbora Krejzová -
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
Martin Mládek -
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
Iva Trubková -
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
David Kica -
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
Filip Kluger