Bc. Zdeněk Netolický

Bachelor's thesis

Internet jako inzertní médium

Internet as advertising medium
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá internetem jako inzertním médiem. V teoreticko-metodologické části se práce zabývá teoretickými východisky pro působení masových medií s přihlédnutím k internetu označovanému za nové médium současnosti. V této části práce je dán zřetel na historii internetu, internetovou komunikaci či reklamu v jeho prostředí. Na základě analýzy a stanovených teoretických východisek byla …more
Abstract:
The bachelor theses deals with some aspects concerning concept Internet as advertising medium. In theoretic and metological section this disertation is concerned with teoretical starting points of influence mass medias with regard of Internet reffered to as new present medium. In this part of work is given consideration of history of internet, Internet communication or advertisement in his environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Matěj Hušek
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication