Internet jako inzertní médium – Bc. Zdeněk Netolický
Bc. Zdeněk Netolický
Bakalářská práce
Internet jako inzertní médium
Internet as advertising medium
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá internetem jako inzertním médiem. V teoreticko-metodologické části se práce zabývá teoretickými východisky pro působení masových medií s přihlédnutím k internetu označovanému za nové médium současnosti. V této části práce je dán zřetel na historii internetu, internetovou komunikaci či reklamu v jeho prostředí. Na základě analýzy a stanovených teoretických východisek byla …víceAbstract:
The bachelor theses deals with some aspects concerning concept Internet as advertising medium. In theoretic and metological section this disertation is concerned with teoretical starting points of influence mass medias with regard of Internet reffered to as new present medium. In this part of work is given consideration of history of internet, Internet communication or advertisement in his environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mc3qg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
Kateřina Deml -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská -
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
Jakub Smetana -
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
Barbora Krejzová -
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
Martin Mládek -
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
David Kica -
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
Iva Trubková