Eva ŠTIBRANÝOVÁ

Master's thesis

Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.

Project on the use of marketing tools for measuring customer satisfaction in B2B markets at SBU Polymery Fatra, a. s.
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá návrhom spôsobu merania spokojnosti zákazníkov s využitím nástrojov marketingu. V teoretickej časti spracováva poznatky o metódach merania spokojnosti zákazníkov a marketingových nástrojoch. V praktickej časti analyzuje súčasný stav hodnotenia zákazníckej spokojnosti v SBU Polyméry Fatra, a. s, a možnosti využitia iných spôsobov realizácie. Na základe vykonaných analýz navrhuje …more
Abstract:
The master thesis deals with use of marketing tools for measuring customer satisfaction. The theoretical part summarizes knowledge about methods of measuring customer satisfaction and marketing tools. The practical part analyzes current method of evaluation of customer satisfaction in SBU Polyméry Fatra, a. s. and possibilities of using other methods. Based on these analyses, the new way of measuring …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21315

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Sasínková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠTIBRANÝOVÁ, Eva. Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe