Propojení lesní pedagogiky do činnosti školní družiny – Eva Dynybylová, DiS.
Eva Dynybylová, DiS.
Bakalářská práce
Propojení lesní pedagogiky do činnosti školní družiny
Incorporating forest pedagogy into after school club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi propojení lesní pedagogiky se školní družinou. Hlavním cílem práce je sestavit metodický program s názvem Od podzimu do léta s lesní pedagogikou určený dětem navštěvující školní družinu na prvním stupni základní školy. Tento program pak částečně ověřit v praxi. V teoretické části je definována lesní pedagogika a její cíle a současný stav v České republice. Bakalářská …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with possibilities of incorporating of forest pedagogy with after school club. The main aim of the thesis is to compile a methodical program called From Autumn to Summer with Forest Pedagogy designed for children attending after school club at primary school and to partly verify it in practice. In the theoretical part forest pedagogy defined, its goals and current state in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Modrá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dynybylová, Eva. Propojení lesní pedagogiky do činnosti školní družiny. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání pro udržitelný ústup
Zdeněk Dvořáček -
Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole
Helena Havránková -
Firemní vzdělávání a kompetence pro udržitelný rozvoj
Veronika Šnebergová -
Vzdělávání pro udržitelnost a jeho rozvoj v českých knihovnách v souvislosti s celorepublikovou komunikační kampaní v letech 2021-2022
Barbora Procházková -
Indikátory vzdělávání pro udržitelný rozvoj
Eduard Šíf -
Metodický program zaměřený na rozvoj školní zralosti a připravenosti
Lucie Kárová -
Trvale udržitelný rozvoj litovelského regionu. Rozvoj kompetencí žáků gymnázií.
Daniel Bačovský -
LESNÍ PEDAGOGIKA NA CHOMUTOVSKU A JEJÍ VYUŽITÍ VE VZDĚLÁVACÍ OBLASTI ČLOVĚK A JEHO SVĚT
Zdeňka KOŘÍNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva