Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice – Ing. Tomáš Vicherek
Ing. Tomáš Vicherek
Master's thesis
Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice
Dynamic Adjustment of Railway Time Schedule on Actual Operational Situation for Fluent Train Operation - Assessment of Real Time Reschedulling on the Line Segment "Hranice na Moravě - Prosenice" from Operational and Economical Point of View
Anotácia:
Práce na modelu konkrétní trati ověřuje míru přínosů systému, který v reálném čase sleduje železniční provoz, předvídá možné konflikty mezi vlaky, sestavuje optimální jízdní řád, který sděluje vlakům, stavědlům a zaměstnancům za účelem snížení přenášeného zpoždění, úspory energie a zkrácení doby obsazení kritických prvků (Rescheduling). Dále se práce zabývá hodnocením vlivu např. AVV (Automatické vedení …viacAbstract:
The assets of the system are verified on model of concrete line in this work. The system studies railway operation in real time, anticipates possible conflicts between trains, creates an optimal schedule, that is distributed to trains, interlocking and staff for ensuring of knock-on delay reduction, lower energy consumption and reduction of occupation time of critical elements (Rescheduling). Furthermore …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Pavel Mazač
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VICHEREK, Tomáš. \textit{Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/c1akqn/.
Jak správně citovat práci
Vicherek, Tomáš. Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / odbor:
Transport Engineering and Communications / Transport Technology and Control
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.