Kristýna Chytilová
Master's thesis
Analýza obchodní strategie firmy Invia
Analysis of business strategy of the company Invia
Abstract:
Práce Analýza obchodní strategie firmy Invia je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na principy trhu cestovního ruchu. Popisuje subjekty, které na tomto trhu vystupují a specifika služeb a produktů cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována prodeji zájezdů přes Internet. Druhá část práce analyzuje obchodní strategii cestovní agentury Invia., největšího prodejce zájezdů online v České …moreAbstract:
The diploma thesis is describing Analysis of business strategy of the company Invia and is divided into two parts. First part summarizes principle of market of tourism. It defines subjects and specifics of this market. Special attention is focused on selling tours through the Internet. Second part analyzes business strategy of travel agency Invia, the largest seller of tours online in the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23936
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2011
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Jan Holeček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Obchodní strategie specializované cestovní kanceláře
Kateřina Petráčková -
Návrh obchodní strategie incomingové cestovní agentury
Martin Svašek -
Obchodní a marketingová strategie dopravců v oblasti cestovního ruchu
Iveta Kalivodová -
Obchodní strategie Grandhotelu Ambassador – Národní dům
Martin Kumičík -
Ekonomické přínosy marketingové strategie specializovaného podniku služeb
Nikola Lojková -
Návrh strategie pro hotel Ryšavý
Kristýna Buršíková -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Projekt internetového prodeje zájezdů cestovní kanceláře TRAVEL 2002
Ilona Novozámská