Kristýna Chytilová

Diplomová práce

Analýza obchodní strategie firmy Invia

Analysis of business strategy of the company Invia
Anotace:
Práce Analýza obchodní strategie firmy Invia je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na principy trhu cestovního ruchu. Popisuje subjekty, které na tomto trhu vystupují a specifika služeb a produktů cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována prodeji zájezdů přes Internet. Druhá část práce analyzuje obchodní strategii cestovní agentury Invia., největšího prodejce zájezdů online v České …více
Abstract:
The diploma thesis is describing Analysis of business strategy of the company Invia and is divided into two parts. First part summarizes principle of market of tourism. It defines subjects and specifics of this market. Special attention is focused on selling tours through the Internet. Second part analyzes business strategy of travel agency Invia, the largest seller of tours online in the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Jan Holeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23936