Analýza obchodní strategie firmy Invia – Kristýna Chytilová
Kristýna Chytilová
Diplomová práce
Analýza obchodní strategie firmy Invia
Analysis of business strategy of the company Invia
Anotace:
Práce Analýza obchodní strategie firmy Invia je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na principy trhu cestovního ruchu. Popisuje subjekty, které na tomto trhu vystupují a specifika služeb a produktů cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována prodeji zájezdů přes Internet. Druhá část práce analyzuje obchodní strategii cestovní agentury Invia., největšího prodejce zájezdů online v České …víceAbstract:
The diploma thesis is describing Analysis of business strategy of the company Invia and is divided into two parts. First part summarizes principle of market of tourism. It defines subjects and specifics of this market. Special attention is focused on selling tours through the Internet. Second part analyzes business strategy of travel agency Invia, the largest seller of tours online in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23936
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jan Holeček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh obchodní strategie incomingové cestovní agentury
Martin Svašek -
Obchodní strategie specializované cestovní kanceláře
Kateřina Petráčková -
Obchodní a marketingová strategie dopravců v oblasti cestovního ruchu
Iveta Kalivodová -
Obchodní strategie Grandhotelu Ambassador – Národní dům
Martin Kumičík -
Ekonomické přínosy marketingové strategie specializovaného podniku služeb
Nikola Lojková -
Návrh strategie pro hotel Ryšavý
Kristýna Buršíková -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Projekt internetového prodeje zájezdů cestovní kanceláře TRAVEL 2002
Ilona Novozámská