Bc. Zuzana Salingerová, DiS.

Diplomová práce

Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol. s r.o.

Marketing strategy of Cosmotrade spol. s r.o.
Abstract:
This thesis called “Marketing strategy of the Cosmotrade, spol sro company" is focused on the theory and practice of strategic management. The structure of the thesis is divided into three chapters. The first chapter defines and summarizes the theoretical basis of strategic management. In addition, this chapter also outlines definitions of marketing, marketing strategy, marketing backround, as well …více
Abstract:
Predložená diplomová práca ,,Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol.s r.o.“ sa venuje teórii a praxi strategického riadenia. Štruktúra celej diplomovej práce pozostáva z troch kapitol. V prvej kapitole je vymedzená a zosumarizovaná teoretická podstata strategického riadenia. Prvá kapitola sa venuje okrem spomínaného vymedzeniu pojmov ako marketing, marketingová stratégia, marketingové prostredie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Andrej Londarev, MBA, PhD.
  • Oponent: Ing. Lenka Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting