Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol. s r.o. – Bc. Zuzana Salingerová, DiS.
Bc. Zuzana Salingerová, DiS.
Master's thesis
Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol. s r.o.
Marketing strategy of Cosmotrade spol. s r.o.
Abstract:
This thesis called “Marketing strategy of the Cosmotrade, spol sro company" is focused on the theory and practice of strategic management. The structure of the thesis is divided into three chapters. The first chapter defines and summarizes the theoretical basis of strategic management. In addition, this chapter also outlines definitions of marketing, marketing strategy, marketing backround, as well …viacAbstract:
Predložená diplomová práca ,,Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol.s r.o.“ sa venuje teórii a praxi strategického riadenia. Štruktúra celej diplomovej práce pozostáva z troch kapitol. V prvej kapitole je vymedzená a zosumarizovaná teoretická podstata strategického riadenia. Prvá kapitola sa venuje okrem spomínaného vymedzeniu pojmov ako marketing, marketingová stratégia, marketingové prostredie …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/b6dw8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedúci: Ing. Andrej Londarev, MBA, PhD.
- Oponent: Ing. Lenka Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of Factors Influencing the Value of Media Companies - case study of Perfect Global
Chao Wang -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková