Bc. Robin Hrdina
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr
Business plan
Anotace:
HRDINA, Robin. Podnikatelský záměr. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha 2019. 62 s. Bakalářská práce je vypracována s cílem navrhnout podnikatelský záměr na provozování hotelu pro psy a zjištění jeho zhodnocení. Záměr by měl sloužit jako podklad pro zrealizování tohoto nápadu. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, podnikatelský záměr, finanční …víceAbstract:
HRDINA, Robin. Business plan. [Bachelor’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague 2019. 62 p. The aim of this bachelor thesis is to propose a business plan of operating a hotel for dogs and find out whether can be this business profitable. The plan should be treated as a foundation for implementing this idea. The thesis is divided into three parts. The theoretical part explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/tpzzc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
A Competitiveness Analysis of Vasky trade s.r.o.
Zuzana Bojnanská -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková