Ing. Soňa Bartáková

Bakalářská práce

Bankovní marketing

Banking marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na objasnění pojmu bankovní marketing jakožto specifickou oblast marketingu služeb. Povaha bankovních produktů a služeb a jejich odlišnost od klasických spotřebních statků a služeb zakládá hlavní odlišnost také v oblasti marketingu. Marketingový mix sestávající ze 4P je tak nutné s ohledem na tyto specifika rozšířit na 7P. V marketingu finančních institucí zaujímají tyto …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on clarify the concept of bank marketing as a specific are of marketing services. The nature of bank products and services and their difference from conventional consumer goods and services constitutes a main difference in marketing. Marketing mix consisting of 4P was extended with the regard to these specific to 7P. In marketing of financial institutions occupies these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
  • Vedoucí: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta

Masarykova univerzita

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná matematika / Finanční a pojistná matematika