Gender Issues in selected plays by Paula Vogel – Bc. Vlasta Čáslavská
Bc. Vlasta Čáslavská
Bakalářská práce
Gender Issues in selected plays by Paula Vogel
Gender Issues in selected plays by Paula Vogel
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza dvou vybraných divadelních her, nazvaných Meg a How I Learned to Drive od Pauly Vogel. Hlavním motivem této autorky je genderová nerovnost v patriarchální společnosti. Vogel ve svých divadelních hrách reflektuje tabuizovaná témata a zároveň zkoumá, do jaké míry jsou ženy žijící v zásadě patriarchální společnosti schopny přizpůsobit se světu mužskému. Jelikož je …víceAbstract:
The thesis aims to analyse two of selected theatre plays called Meg and How I Learned to Drive by Paula Vogel. Gender inequality in the patriarchal society appears to be the central motif examined by this author. Vogel implements social taboo issues into her theatre plays and also examines to which extent are women living basically in a patriarchal society able to accommodate themselves to the male …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vih7x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavla Buchtová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarné hry v přírodě
Kateřina Kopecka -
Challenges towards Protestant Patriarchy in Jane Eyre and the Scarlet Letter
Alžběta Bočková -
Drama and Drama Techniques in the Context of Teaching English to Adults
Jana Hrdličková -
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Victoria Spaulding -
Televizní seriály pro dospívající: Teen drama jako mezinárodní fenomén a jeho podoby v České republice
Anežka Malčíková -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
The Topic of Resistance in/within Contemporary British Drama Using Memory
Salim .