Návrh typologie chování spotřebitelů na trhu digitálních kamer – Štěpán Glombek
Štěpán Glombek
Bakalářská práce
Návrh typologie chování spotřebitelů na trhu digitálních kamer
Typology Design Based on Consumer Behaviour on the Digital Camera Market
Anotace:
Tato bakalářská práce měla za cíl analyzovat uživatele akčních kamer a navrhnout jejich typologii. Práce je rozdělena do šesti kapitol podle zadání bakalářské práce. V úvodu práce byl popsán vývoj společnosti GoPro a jeho marketingové strategie. Pomocí výzkumu bylo zjištěno rozdělení uživatelů akčních kamer na tři hlavní skupiny spotřebitelů.Abstract:
The goal of this bachelor thesis was analyze customers of the digital cameras and create their typology. Thesis is divided in to the six chapters. In the introduction there was described the evolution of the GoPro company and their marketing strategies. Users of the digital cameras were divided in to the three main categories.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127756
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Změna vnímání fotografie po nástupu sociálních sítí; Typologie selfie fotografií uživatelů Facebooku a Instagramu
Daniela Junášková -
Typologie informační fragmentace
Monika Čunderlová -
Typologie a design obytného prostoru
František Bruckbauer -
Analýza postojů uživatelů vybrané sociální sítě
Tereza Niemczyková -
Životní styl dlouhodobých uživatelů marihuany
Petra Jelínková -
Srovnání digitální kamery a iPhone ve tvorbě videa
Libor Máca -
Kamery pro digitální kinematograii, vlas tnosti a kvalitativní parametry
Martin Polách