Štěpán Glombek

Bachelor's thesis

Návrh typologie chování spotřebitelů na trhu digitálních kamer

Typology Design Based on Consumer Behaviour on the Digital Camera Market
Abstract:
Tato bakalářská práce měla za cíl analyzovat uživatele akčních kamer a navrhnout jejich typologii. Práce je rozdělena do šesti kapitol podle zadání bakalářské práce. V úvodu práce byl popsán vývoj společnosti GoPro a jeho marketingové strategie. Pomocí výzkumu bylo zjištěno rozdělení uživatelů akčních kamer na tři hlavní skupiny spotřebitelů.
Abstract:
The goal of this bachelor thesis was analyze customers of the digital cameras and create their typology. Thesis is divided in to the six chapters. In the introduction there was described the evolution of the GoPro company and their marketing strategies. Users of the digital cameras were divided in to the three main categories.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: Vojtěch Spáčil
  • Reader: Vojtěch Klézl

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava