Návrh typologie chování spotřebitelů na trhu digitálních kamer – Štěpán Glombek
Štěpán Glombek
Bachelor's thesis
Návrh typologie chování spotřebitelů na trhu digitálních kamer
Typology Design Based on Consumer Behaviour on the Digital Camera Market
Abstract:
Tato bakalářská práce měla za cíl analyzovat uživatele akčních kamer a navrhnout jejich typologii. Práce je rozdělena do šesti kapitol podle zadání bakalářské práce. V úvodu práce byl popsán vývoj společnosti GoPro a jeho marketingové strategie. Pomocí výzkumu bylo zjištěno rozdělení uživatelů akčních kamer na tři hlavní skupiny spotřebitelů.Abstract:
The goal of this bachelor thesis was analyze customers of the digital cameras and create their typology. Thesis is divided in to the six chapters. In the introduction there was described the evolution of the GoPro company and their marketing strategies. Users of the digital cameras were divided in to the three main categories.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/127756
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Vojtěch Klézl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GLOMBEK, Štěpán. \textit{Návrh typologie chování spotřebitelů na trhu digitálních kamer}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Available from: https://theses.cz/id/c1ywrh/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Změna vnímání fotografie po nástupu sociálních sítí; Typologie selfie fotografií uživatelů Facebooku a Instagramu
Daniela Junášková -
Typologie informační fragmentace
Monika Čunderlová -
Typologie a design obytného prostoru
František Bruckbauer -
Analýza postojů uživatelů vybrané sociální sítě
Tereza Niemczyková -
Životní styl dlouhodobých uživatelů marihuany
Petra Jelínková -
Vybrané osobnostní rysy dlouhodobých uživatelů konopí
Martin ZUPKO -
Srovnání digitální kamery a iPhone ve tvorbě videa
Libor Máca