Bc. Aneta Soukupová
Bachelor's thesis
Marketing neziskového sektoru
Marketing of non-profit sector
Abstract:
Hlavním cílem tohoto dokumentu je stručné uvedení do teorie využití marketingu v neziskovém sektoru a také představení možností, které správné užití jednotlivých nástrojů marketingu nabízí. Celá práce by měla čtenáři především poskytnout informace o aktuálním stavu realizace propagace konkrétních neziskových organizací a pomoci uvědomit si mezery, které zůstávají v této oblasti mnohdy nezaplněny. Bakalářská …moreAbstract:
The main goal of this document is brief introduction of theory of marketing in non-profit sector and also introduction of possibilities made available when the marketing tools are used correctly. Whole work should provide reader with information about actual state of propagation in particular non-profit organisations and help him/her to realize possible voids in this thematic area that stay unfilled …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pa456/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Andrea Langhammerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
Lucie Škorpíková -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Postavení marketingu v podniku s důrazem na sektor stavebnictví
Filip Melichar -
Komunikační mix neziskové organizace
Lucie VONDRYSKOVÁ