Bc. Aneta Soukupová

Bachelor's thesis

Marketing neziskového sektoru

Marketing of non-profit sector
Abstract:
Hlavním cílem tohoto dokumentu je stručné uvedení do teorie využití marketingu v neziskovém sektoru a také představení možností, které správné užití jednotlivých nástrojů marketingu nabízí. Celá práce by měla čtenáři především poskytnout informace o aktuálním stavu realizace propagace konkrétních neziskových organizací a pomoci uvědomit si mezery, které zůstávají v této oblasti mnohdy nezaplněny. Bakalářská …more
Abstract:
The main goal of this document is brief introduction of theory of marketing in non-profit sector and also introduction of possibilities made available when the marketing tools are used correctly. Whole work should provide reader with information about actual state of propagation in particular non-profit organisations and help him/her to realize possible voids in this thematic area that stay unfilled …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Andrea Langhammerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní