Strategie e-commerce pro malé a střední podniky – Veronika Bedleková
Veronika Bedleková
Bakalářská práce
Strategie e-commerce pro malé a střední podniky
Anotace:
Tato bakalářská práce byla vytvořena na téma strategie e-commerce pro malé a střední podnikání. První část popisuje elektronické obchodování a jeho modely. Druhá část popisuje strategii e-commerce a s ním spojené nástroje elektronického obchodování. V poslední části se v práci představuje konkrétní firma, na jejímž příkladu je představen návrh řešení, dále analýza elektronického obchodu a vytyčení …víceAbstract:
This thesis is composed on a topic of e-commerce strategy for SMEs. The first part of the thesis describes e-commerce and its models. The second part describes strategy of an e-commerce strategy connected to e-commerce instruments. In the end of the thesis a real company is introduced which was used for an example of e-commerce issues. Also, there is an analysis of an online shop with highlighted weak …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bedleková, Veronika. Strategie e-commerce pro malé a střední podniky. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Užití internetových aukcí k obchodování s vazbou do vzdělávání
Vojtěch BRTUS -
Elektronické obchodování se zaměřením na podniky s regionální působností
Jiří Ozorák -
Elektronické obchodování
Ladislav Olšák -
Obchodování prostřednictvím Internetu
Kseniia Efimova -
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER -
Internetové obchodování v České republice
Denisa Hanušová -
Elektronické obchodování v praxi
Michal Cienciala -
Doporučující nástroje pro elektronické obchodování
Pavel Prostřední