Tištěná sociální reklama neziskového sektoru v ČR (zaměření na děti) – Ing. Petra Feltlová, DiS.
Ing. Petra Feltlová, DiS.
Bachelor's thesis
Tištěná sociální reklama neziskového sektoru v ČR (zaměření na děti)
Printed Social Advertising of Non-profit Organization in CR (major in children)
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je sociální reklama neziskového sektoru zaměřená na děti a její specifické prvky – definice, financování, etika, tvorba nebo historický kontext. Práce se časově pohybuje v období od 90. let dvacátého století po současnost, ve kterém teprve můžeme o fenoménu sociální reklamy, respektive reklamy a neziskového sektoru v České republice, vůbec hovořit. Práce si klade za cíl vymezit …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the children-oriented social advertising of the non-profit sector and its specific elements – its definition, financing, ethics, creation and historical context. In terms of time, the paper covers the period from the 1990s to the present times, which is the only period that has actually seen the phenomenon of social advertising, or speaking precisely, the only period …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rfvkr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Lenka Mašindová
- Oponent: Mgr. Josef Dubský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Neziskové organizace a média
Kamil Farag -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová -
Koordinovaný vizuální styl pro neziskovou organizace
Aliaksandr SHARAVARAU -
Koordinovaný vizuální styl neziskové organizace
Barbora ŠKVOROVÁ -
Sociální reklama
Petra Krásová -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová