Vliv moderních technologií na motivaci a účinnost výuky tělesné výchovy – Bc. Tomáš PISKOŘ
Bc. Tomáš PISKOŘ
Diplomová práce
Vliv moderních technologií na motivaci a účinnost výuky tělesné výchovy
The influence of modern technologies on the motivation and effectiveness of teaching physical education
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání vlivu moderních technologií na motivaci a fyzickou aktivitu žáků ve výuce tělesné výchovy. Výzkumu se zúčastnilo 36 žáků ve věku od 15 do 19 let. Data byla sbírána pomocí dvou hlavních metod: online dotazníku SIMS - Situational Motivation Scale a měření fyzické aktivity pomocí technologie Polar Team2. Během dvou týdnů byli účastníci testováni ve dvou různých …víceAbstract:
This thesis focuses on examining the impact of modern technologies on the motivation and physical activity of students in physical education classes. The research involved 36 students aged 15 to 19 years. Data were collected using two main methods: the SIMS - Situational Motivation Scale online questionnaire and the measurement of physical activity using Polar Team2 technology. Over two weeks, participants …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Uchytil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PISKOŘ, Tomáš. Vliv moderních technologií na motivaci a účinnost výuky tělesné výchovy. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Biologie pro SŠ - Tělesná výchova pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie v životě adolescentů
Natálie Dostálová -
Pohybová aktivita žáků na 1. stupni základní školy před covidovou pandemií
Aneta Boudová -
Pohybová aktivita učitelů tělesné výchovy a učitelů jiných předmětu: komparační studie s využitím pedometrů
Martin RYBKA -
Motivace zaměstnanců pomocí vzdělávání a osobního rozvoje
Valeriya Razdevalova -
Motivace pro vzdělávání vysokoškolských studentů s duševním onemocněním
Tereza Haušildová -
Motivace k neformálnímu vzdělávání pracovníků údržby ve výrobní společnosti v oblasti automotive
Jitka Matějíčková -
Správa lidských zdrojů v oblasti IT, vzdělávání a motivace zaměstnanců
Peter Karlubík -
Motivace zaměstnanců k vzdělávání a seberozvoji ve výrobním sektoru
Martina Voříšková