Prodejní strategie vybraného podniku – Bc. Lenka Třmínková
Bc. Lenka Třmínková
Master's thesis
Prodejní strategie vybraného podniku
A Selling Strategy of the Selected Company
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na prodejní strategii společnosti Ahold Czech Republic, a.s. Jejím cílem je definovat podstatu a důležité aspekty, na nichž je strategie postavena. Navrhnout taková opatření, která by ji efektivně podpořila a eliminovala rizika snižující potenciál této strategie a objem prodeje. Teoretická část vymezuje problematiku strategického řízení podniku, prodeje a jeho podpory, a …viacAbstract:
The thesis is focused on sales strategy of Ahold Czech Republic, a.s. Its purpose is to define the essence and important aspects on which the strategy is bulit on, to propose measures that would effectively support it and eliminate the risks of reducing the potential of this strategy and the volume of sales. The theoretical part defines issues related to strategic management of a business, turnover …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Třmínková, Lenka. Prodejní strategie vybraného podniku. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Michala Hajná -
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Tereza Pavlíková -
Fairtrade produkty v maloobchodních řetězcích
Květa Humpová -
Prodej a spotřeba potravin prostřednictvím farmářských trhů
Dominika Vokáčová -
Produkce a kvalita výběrové kávy z Kolumbie
David Snášel -
Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie)
Karolína Krpešová
Názov
Vložil
Vložené
Práva