Prezentace současného grafického designu na brněnských bienále – Bc. Klára Pluháčková
Bc. Klára Pluháčková
Bakalářská práce
Prezentace současného grafického designu na brněnských bienále
The Presentation of the Contemporary Graphic Design at Biennales in Brno
Anotace:
Bakalářská diplomová práce je věnována prezentaci současného grafického designu na výstavách brněnského bienále. Mezinárodní bienále grafického designu v Brně je nejstarší akcí svého druhu na světě. Od svého vzniku v roce 1963 je všeobecně vyhledávanou a pozitivně hodnocenou přehlídkou aktuální tvorby grafického designu v širokém spektru od plakátové tvorby, přes knižní grafiku, tvorbu písma, až po …víceAbstract:
The Bachelor thesis is devoted to the Presentation of the Contemporary Graphic Design at Biennales in Brno. The International biennale of graphic design in Brno is the oldest project of this kind in the world. Since its commencement in 1963, it has become a generally attractive and highly appraised display of contemporary graphic design; it presents graphic design of posters and books and typography …víceKlíčová slova
Bienále grafický design grafika grafik-designér užitý knižní mezinárodní plakát sympozium porota ceny Jan Rajlich Jiří Hlušička Moravská galerie v Brně. Biennale graphic design graphic art graphic artist and designer applied book (bookish) international poster symposium jury prizes Moravian Gallery in Brno.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e2az9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia
Práce na příbuzné téma
-
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
Denisa Solaříková -
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
Kristýna Suchánková -
Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
Hynek Mayer -
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
Michaela Kabrdová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová