Tomáš BOŘÍK

Bachelor's thesis

Marketing v esports

Marketing in Esports
Abstract:
Tato práce se věnuje popularitě esports a využití marketingu v esports. V teoretické části lze nalézt informace týkající se obecného marketingu, marketingového mixu, marketingu ve sportu, problematiky esports a potenciálu z marketingového hlediska. Praktická část předkládá současnou situaci české esports scény, představuje výsledky výzkumu a uvádí zlepšovací opatření.
Abstract:
This thesis is focused mainly on esports popularity and marketing in esports. The theoretical part covers theory of general marketing, marketing mix, marketing in sports, esports branch and marketing potential of esports. The practical part lists current situation of czech esports scene and adds improvements with the help of a carried out research.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BOŘÍK, Tomáš. Marketing v esports. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management