Kateřina Ševčíková
Bachelor's thesis
Návrh marketingového komunikačního mixu
Proposal of marketing communication mix
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a vizuálním stylem firmy pro vybrané fitness centrum. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Navazující část se zaměřuje na jeho zhodnocení pomocí zvolených analýz. Jsou zde popsány jednotlivé grafické prvky a jejich zásady tvorby a užití. V závěrečné části je navržen marketingový komunikační mix a …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication mix and visual style of the company for a selected fitness centre. The thesis describes the different tools of marketing communication mix. The following part focuses on its evaluation by using selected analyses. The individual graphic elements and their principles of creation and use are described. In the final part, the marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ševčíková, Kateřina. Návrh marketingového komunikačního mixu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Theses on a related topic
-
Jednotná vizuální identita lektorského centra GASK v Kutné Hoře
Tereza Budská -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Vizuální identita Divadla D21
Adéla Koukalová -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Vizuální identita nadace Naše dítě
Dominika Hynková -
Identita Moravské galerie
Lukáš KIJONKA