Rozkrývání mezigeneračních vztahů v denním tisku – Bc. Eva Pospíšilová
Bc. Eva Pospíšilová
Master's thesis
Rozkrývání mezigeneračních vztahů v denním tisku
Uncovering of intergenerational relations in daily press
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem mezigeneračních lidských vztahů a především dvou generací, adolescentů a seniorů. Tyto vztahy se určitým způsobem promítají do našeho každodenního života a můžeme je poznávat např. prostřednictvím médií, v tomto případě v denním tisku. Diplomová práce se snaží odpovědět na otázky, jakým způsobem a v jaké míře se denní tisk věnuje těmto dvěma generacím a jakým způsobem …viacAbstract:
Thesis is generally concerned with intergenerational human relationships and it focuses on two generations in particular - adolescents and seniors. These relationships are projected into our everyday lives and it is possible to investigate them through the mass media. The aim of the thesis is to find out by means of a quantitative content analysis in what way and to what extent the daily press deals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h9aus/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2010
- Vedúci: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education / Social and Free Time Education
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování
Alžbeta Kurillová -
Mezigenerační vztahy z pohledu současných českých umělců.
Lenka Gumulec -
Mezigenerační vztahy pohledem žáků středních škol
Veronika Hromasová -
Mezigenerační vztahy očima Olešnických seniorů
Barbora WEISOVÁ -
Dopad rozvodu na mezigenerační vztahy
Anna DOBOŠOVÁ -
Mezigenerační vztahy z pohledu adolescentů
Natalia Kluzová -
Mezigenerační vztahy
Lenka HAMPLOVÁ -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová