Dinara Mangusheva

Diplomová práce

Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry

Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Anotace:
The thesis analyses the influence of customers purchasing decisions, taking eco-labels and packages into consideration. The goal is to establish the impact factors and find those that can have a relationship with each other. The main method was the quantitative analysis with data taken from the questionnaire performed by an author. There were 284 participants from the specific country and target group …více
Abstract:
The thesis analyses the influence of customers purchasing decisions, taking eco-labels and packages into consideration. The goal is to establish the impact factors and find those that can have a relationship with each other. The main method was the quantitative analysis with data taken from the questionnaire performed by an author. There were 284 participants from the specific country and target group …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89956

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.