Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry – Dinara Mangusheva
Dinara Mangusheva
Diplomová práce
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Anotace:
The thesis analyses the influence of customers purchasing decisions, taking eco-labels and packages into consideration. The goal is to establish the impact factors and find those that can have a relationship with each other. The main method was the quantitative analysis with data taken from the questionnaire performed by an author. There were 284 participants from the specific country and target group …víceAbstract:
The thesis analyses the influence of customers purchasing decisions, taking eco-labels and packages into consideration. The goal is to establish the impact factors and find those that can have a relationship with each other. The main method was the quantitative analysis with data taken from the questionnaire performed by an author. There were 284 participants from the specific country and target group …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89956
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.