Racionálne versus emocionálne apely v reklame – Bc. Denisa Truchlá
Bc. Denisa Truchlá
Diplomová práce
Racionálne versus emocionálne apely v reklame
Rational versus emotional appeals in advertising
Abstract:
This thesis aims to evaluate the current use of rational and emotional appeals in advertising and to propose recommendations for their use in selected product categories. The thesis utilizes the available secondary data as well as primary data obtained from a questionnaire survey. The first part of the thesis defines the theoretical background of marketing communication, focusing on advertising, the …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotiť súčasné využívanie racionálnych a emocionálnych apelov v reklame a navrhnúť odporúčania ich využitia vzhľadom k vybraným produktovým kategóriám. Pre prácu sú využité dostupné sekundárne dáta a zároveň primárne dáta získané z dotazníkového šetrenia. V prvej časti diplomovej práce sú vymedzené teoretické východiská marketingovej komunikácie so zameraním na reklamu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/illa9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Gontkovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.