Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH) – Mgr. Jana TULACHOVÁ
Mgr. Jana TULACHOVÁ
Bachelor's thesis
Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH)
Print promotion tools of retail chains (Bauhaus, Hornbach)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními prostředky dvou vybraných obchodních řetězců na trhu DIY. Cílem je zjistit, jaké prostředky jsou používány, jak se od sebe navzájem odlišují, a k jakým změnám u nich za poslední čtyři roky došlo. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska vztahující se k interpersonální komunikaci a marketingovým komunikacím v kontextu s obchodními …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with print promotion tools of two selected retail chains on the DIY market. The target shall uncover, which kind of tools are being used, how they are distinguished from each other and how they have changed in the past four years. In the theoretical part, the basic concepts are defined, along with the recourses related to the interpersonal communication and marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2007
Identifier:
4878
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TULACHOVÁ, Jana. \textit{Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/c3ao6v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TULACHOVÁ, Jana. Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Komunikace a typologie člověka
Lucie Trlifajova -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Komunikace a typologie člověka
Jana Holíková -
Komunikace a typologie člověka
Barbora Barešová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Komunikace a typologie člověka
Alena Pitašová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Filip Englich -
Komunikace a typologie člověka
Jakub Bareš