Mgr. Jana TULACHOVÁ

Bachelor's thesis

Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH)

Print promotion tools of retail chains (Bauhaus, Hornbach)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními prostředky dvou vybraných obchodních řetězců na trhu DIY. Cílem je zjistit, jaké prostředky jsou používány, jak se od sebe navzájem odlišují, a k jakým změnám u nich za poslední čtyři roky došlo. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska vztahující se k interpersonální komunikaci a marketingovým komunikacím v kontextu s obchodními …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with print promotion tools of two selected retail chains on the DIY market. The target shall uncover, which kind of tools are being used, how they are distinguished from each other and how they have changed in the past four years. In the theoretical part, the basic concepts are defined, along with the recourses related to the interpersonal communication and marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2007
Identifier: 4878

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2007
  • Supervisor: PhDr. Magda Gregarová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TULACHOVÁ, Jana. Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications