Mgr. Jana TULACHOVÁ

Bakalářská práce

Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH)

Print promotion tools of retail chains (Bauhaus, Hornbach)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními prostředky dvou vybraných obchodních řetězců na trhu DIY. Cílem je zjistit, jaké prostředky jsou používány, jak se od sebe navzájem odlišují, a k jakým změnám u nich za poslední čtyři roky došlo. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska vztahující se k interpersonální komunikaci a marketingovým komunikacím v kontextu s obchodními …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with print promotion tools of two selected retail chains on the DIY market. The target shall uncover, which kind of tools are being used, how they are distinguished from each other and how they have changed in the past four years. In the theoretical part, the basic concepts are defined, along with the recourses related to the interpersonal communication and marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2007
Identifikátor: 4878

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Magda Gregarová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TULACHOVÁ, Jana. Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace