Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH) – Mgr. Jana TULACHOVÁ
Mgr. Jana TULACHOVÁ
Bakalářská práce
Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH)
Print promotion tools of retail chains (Bauhaus, Hornbach)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními prostředky dvou vybraných obchodních řetězců na trhu DIY. Cílem je zjistit, jaké prostředky jsou používány, jak se od sebe navzájem odlišují, a k jakým změnám u nich za poslední čtyři roky došlo. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska vztahující se k interpersonální komunikaci a marketingovým komunikacím v kontextu s obchodními …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with print promotion tools of two selected retail chains on the DIY market. The target shall uncover, which kind of tools are being used, how they are distinguished from each other and how they have changed in the past four years. In the theoretical part, the basic concepts are defined, along with the recourses related to the interpersonal communication and marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2007
Identifikátor:
4878
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TULACHOVÁ, Jana. Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a typologie člověka
Lucie Trlifajova -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Komunikace a typologie člověka
Jana Holíková -
Komunikace a typologie člověka
Barbora Barešová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Komunikace a typologie člověka
Alena Pitašová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Filip Englich -
Komunikace a typologie člověka
Jakub Bareš