Mateřská škola jako bezpečný prostor – Lucie LISTOPADOVÁ
Lucie LISTOPADOVÁ
Bakalářská práce
Mateřská škola jako bezpečný prostor
Kindergarten as a safe Space
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce bylo prozkoumat mateřskou školu z pohledu dětí. Zjistit co má vliv na to, aby se v ní děti cítily v bezpečí, a to především z hlediska psychologického. Především bylo také zkoumáno, co je garantem klidu, pohody a jistoty dětí v mateřské škole. Teoretická část je tvořena historickou retrospektivou vývoje předškolní výchovy a pohledu na dítě. Dále pohledem vývojových psychologů …víceAbstract:
The subject of this thesis is to explore nursery school from the perspective of children and to find out the effects for children to feel safe there, especially from a psychological point of view and moreover, what is especially a guarantor of peace, comfort and certainty of children in nursery school. The theoretical part consists of a historical retrospective of the development of preschool education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Zveřejnit od: 1. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Švejdová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LISTOPADOVÁ, Lucie. Mateřská škola jako bezpečný prostor. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Řízení výchovně vzdělávacích činností a procesů v odborném vzdělávání v rezortu Ministerstva vnitra (v podmínkách Vyšší policejní školy a Střední policejní školy MV v Holešově)
Pavel NOVÁK -
Kvalita a podmínky vzdělávání v alternativních mateřských školách v Karlových Varech
Kateřina KOPTOVÁ -
Přístup manažera ke vzdělávání a seberozvoji v podmínkách organizace veřejné správy v souvislosti s odměňováním
Monika Voznicová -
Vzdělávání a kariérní růst poddůstojníků v AČR
Daniel Dvořák -
Vzdělávání knihovnic a knihovníků v Knihovně Jiřího Mahena v Brně
Irena Strapková -
Základní vzdělávání v pohraničních oblastech českých zemí v letech 1938–1950 se zvláštním zřetelem na oblast centrálního Krušnohoří
Simona Dvořáková -
VYUŽITÍ VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ V PODMÍNKÁCH PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI ROZVOJE MATEMATICKÝCH PŘEDSTAV
Zdeňka Valentová
Název
Vložil
Vloženo
Práva