Dvojí výjimečnost - problematika mimořádně nadaných dětí s postižením – Jiřina VACKOVÁ
Jiřina VACKOVÁ
Diplomová práce
Dvojí výjimečnost - problematika mimořádně nadaných dětí s postižením
Dual-uniqueness problem of exceptionally gifted children with disabilities
Anotace:
Cílem této práce je soustředit základní poznatky o výjimečně nadaných dětech s Aspergerovým syndromem. V teoretické části se opírám převážně o odbornou literaturu ke zjednodušenému vysvětlení základních pojmů z oblasti problematiky dětí dvakrát výjimečných - konkrétně nadaných dětí s Aspergerovým syndromem, které jsou v práci používány. Analyzuje specifiku nadaných dětí s Aspergerovým syndromem, historický …víceAbstract:
The text of the abstract. The aim of this work is to focus the basic knowledge of exceptionally gifted children with Asperger syndrome. In the theoretical part, rely mainly on existing literature on the simplistic explanation of basic concepts from the problem twice exceptional children - particularly gifted children with Asperger syndrome, which are used at work. It analyzes the specifics of gifted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2009
Zveřejnit od: 10. 9. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACKOVÁ, Jiřina. Dvojí výjimečnost - problematika mimořádně nadaných dětí s postižením. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.9.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 9. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod pedagogické diagnostiky u dětí předškolního věku
Magdaléna BEČICOVÁ -
Možnosti a úskalí diagnostiky apendicitis a jejích komplikací pomocí zobrazovacích metod
Jana PUTZICHOVÁ -
Analýza speciálněpedagogické diagnostiky u dětí a žáků s lehkým mentálním postižením ve speciálněpedagogickém centru
Klára Jašková -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Edukace dívky s Aspergerovým syndromem na základní škole
Alena Fojtíková -
Posouzení potřeb a možností dospělých klientů s Aspergerovým syndromem pro začlenění na trh práce
Pavla Vejchodová -
Specifika vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem na střední škole
Monika Žurková