Bc. Martin HULEJA

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace festivalu Summer of Love

Marketing Communication of Summer of Love Festival
Abstract:
Práce se zabývá festivaly elektronické taneční hudby, jejich propagací, dotýká se jejich historie a mapuje průměrného návštěvníka festivalu taneční hudby. Zkoumá nejvhodnější nástroje marketingové komunikace, konkrétně se zabývá festivalem Summer of Love.
Abstract:
The thesis focuses on electronic dance music festivals, their promotion, it tells about their history, describes odrinary visitor of dance music festival. Thesis tries to choos the most accordable tool of marketing communication, especially is focused on festival Summer of Love.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2009
Identifier: 10506

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2009
  • Supervisor: Ing. Radim Bačuvčík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HULEJA, Martin. Marketingová komunikace festivalu Summer of Love. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 08. 2019

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications