Analýza známosti značky oděvního družstva – Kristýna Havlová
Kristýna Havlová
Bakalářská práce
Analýza známosti značky oděvního družstva
Analysis of Brand Recognition of Clothing Cooperative
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze známosti značky VÝVOJ, oděvního družstva. Společnost VÝVOJ patří k významným výrobcům především pánských společenských oděvů v České republice. Cílem práce je zjistit známost značky VÝVOJ na českém trhu, její oblíbenost a vnímání spotřebiteli. Data byla sbírána pomocí kvantitativní metody elektronického dotazování. Pomocí výzkumu bylo zjištěno, že značka VÝVOJ …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the brand awareness of the brand VÝVOJ, the clothing cooperative. VÝVOJ is one of the most important producers of men's social clothing in the Czech Republic. The aim of the thesis is to determine the brand awareness of the brand VÝVOJ on the Czech market, it‘s popularity and perception of the consumer. The data was collected using the quantitative method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132877
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová