Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech – Mgr. Petra ŠIMŮNKOVÁ
Mgr. Petra ŠIMŮNKOVÁ
Master's thesis
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
ENUNCIATIVE STYLES IN SPOKEN TELEVISION COMMERCIAL SPOTS
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat sou-časný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu mluvených televizních reklamních spo-tů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled základních poznatků z jednotlivých oblastí, a to s praktickým zaměřením na jazyk a styl televizních propagačních textů. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných mluvených televizních …moreAbstract:
The aim of this dissertation is to describe the status quo and to specify the level of enuncia-tive style displayed in speeches in commercial spots on the basis of specialised literature from the area of spoken language. The theoretical part of the text presents a brief overview of the basic findings in the particular areas and at the same time focuses on commercial spots{\crq} language and style from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2006
Identifier:
2739
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMŮNKOVÁ, Petra. \textit{Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/c3p1a8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMŮNKOVÁ, Petra. Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů
Josef KOLÁŘ -
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Barbora VJACLOVSKÁ -
Výslovnostní styly RTV reklamních spotů
Martina BARTONÍKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Jiří CHUM -
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Tereza RYCHNOVSKÁ -
Výslovnostní styly v rozhlasových reklamních spotech
Vendula OBDRŽÁLKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Markéta MACOUNOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín
Tomáš MALÁR