Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech – Mgr. Petra ŠIMŮNKOVÁ
Mgr. Petra ŠIMŮNKOVÁ
Diplomová práce
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
ENUNCIATIVE STYLES IN SPOKEN TELEVISION COMMERCIAL SPOTS
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat sou-časný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu mluvených televizních reklamních spo-tů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled základních poznatků z jednotlivých oblastí, a to s praktickým zaměřením na jazyk a styl televizních propagačních textů. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných mluvených televizních …víceAbstract:
The aim of this dissertation is to describe the status quo and to specify the level of enuncia-tive style displayed in speeches in commercial spots on the basis of specialised literature from the area of spoken language. The theoretical part of the text presents a brief overview of the basic findings in the particular areas and at the same time focuses on commercial spots{\crq} language and style from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2006
Identifikátor:
2739
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMŮNKOVÁ, Petra. Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů
Josef KOLÁŘ -
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Barbora VJACLOVSKÁ -
Výslovnostní styly RTV reklamních spotů
Martina BARTONÍKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Jiří CHUM -
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Tereza RYCHNOVSKÁ -
Výslovnostní styly v rozhlasových reklamních spotech
Vendula OBDRŽÁLKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Markéta MACOUNOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín
Tomáš MALÁR