Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár – Bc. Jana ZVARKOVÁ
Bc. Jana ZVARKOVÁ
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár
Project of increased competitive strength of hotel Jantar
Abstract:
Konkurence na náročných trzích velmi často způsobuje, že firma, která byla v minulosti úspěšná, musí po určité době své těžce vydobyté místo na trhu postoupit firmě jiné, úspěšnější. Bylo tomu tak dříve, je tomu tak i dnes a s největší pravděpodobností tomu tak bude i v budoucnu. Z toho vyplývá, že vlastní řízení konkurenčního boje je pro vrcholový management dané firmy velmi složitou, náročnou i značně …moreAbstract:
Because of the challanging competition on marketplaces it moustly happend, that a business company witch was in the past sucesfull has to concide after a period of time her hardcaptured marketposition to another more powerfull business company. It happend in the past, nowdays too and most likely we see the same in the future. It means, that the own leadership of a competitioncontest is for the operationsmanager …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Accessible from:: 4. 5. 2007
Identifier:
6317
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2007
- Supervisor: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZVARKOVÁ, Jana. \textit{Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár} Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/c3shd2/. [cit. 2024-04-19].
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZVARKOVÁ, Jana. Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Motivace pracovníků v hotelech InterContinental v Praze a Grand Hotel Marriott v Moskvě
Siarhei Stanulevich -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Vplyv pandémie Covid-19 na hotel Chateau Gbeľany ****
Halamová Halamová -
VÝVOJ A INOVACE CESTOVNÍHO RUCHU V OLOMOUCKÉM KRAJI SE ZAMĚŘENÍM NA
Martin Báňa -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Návrh inovace vnitřních prostor hotelu Corinthia Hotel Prague
Ziadallah Hmidi