Využití marketingové činnosti v českých firmách – Jana JAMRICHOVÁ
Jana JAMRICHOVÁ
Bakalářská práce
Využití marketingové činnosti v českých firmách
The use of marketing methods in Czech companies
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak je využívána a realizována marketingová činnost ve vybraných firmách na území České republiky a získané informace porovnat s marketingovou činností vybrané společnosti. Dílčím cílem je na základě zjištěné situace navrhnout případná doporučení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce vychází z rozboru odborné literatury …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis was to identify how marketing activities are used and implemented in selected companies operating in the Czech Republic, and to compare the collected data with marketing activities of a selected company. A partial objective was to propose recommendations based on the identified situation. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical …víceKlíčová slova
marketing zákazník potřeba přání uspokojení trh marketingová program marketingové činnosti.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014
Zveřejnit od: 5. 9. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAMRICHOVÁ, Jana. Využití marketingové činnosti v českých firmách. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Obchodní plán na základě marketingové činnosti podniku
Kateřina Kyrianová -
Marketingové činnosti pri založení hotela
Michaela Barthová -
Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku
Karolína Kovářová -
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Anežka ZBOROŇOVÁ -
Marketingové činnosti u vybrané společnosti
Nikola Šebrlová -
Návrh pro zlepšení marketingové činnosti vybrané společnosti
Ondřej Panna -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání
Kateřina Šefčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva