Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX – Andrea Fluhsová
Andrea Fluhsová
Bakalářská práce
Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX
Cultural economy and funding of private cultural institutions - case of the DOX Centre for Contemporary Art
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX. Cílem práce je zanalyzovat ekonomickou situaci a představit možnosti financování soukromých kulturních organizací, konkrétně soukromých galerií s hlavním zaměřením na Centrum současného umění DOX. Na základě zjištěných skutečností jsou následně uvedena doporučení zaměřená …víceAbstract:
This Bachelor Thesis takes on the topic of Cultural economy and funding of private cultural institutions shown on the case of the DOX Centre for Contemporary Art. The purpose of this thesis is to analyse economical aspects and to introduce opportunities of funding for private cultural institutions. In particular private art galleries represented by the DOX Centre for Contemporary Art. Based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83917
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Lucia Horňáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83917
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Evaluace galerijní výstavy umělce Badiucao v Centru současného umění DOX
Justina Kabelková -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Role fotografie v rámci galerijní instituce \nl{} DOX - Centrum současného umění \nl{}
Jan SLAVÍK -
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Aneta Hüblová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova