Jana Fleischer

Bachelor's thesis

Market entry of German fashion brand into the Netherlands

Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je výběr vhodného způsobu vstupu na trh pro společnost, která dosud nepůsobí na zahraničním trhu. Konkrétně vstup německé udržitelné módní značky Vārm na trh do Nizozemska. Teoretická část je založena na rešerši odborných publikací. Získané poznatky budou shrnuty a použity jako základ pro praktickou část. Praktická část využije získané teoretické poznatky a sekundární data …more
Abstract:
The purpose of this bachelor’s thesis is the selection of an appropriate market entry mode for a company that is not yet operating in a foreign market. Specifically, the market entry of a German sustainable fashion brand Vārm into the Netherlands. The theoretical part is based on research of academic publications. The acquired knowledge will be summarized and used as a basis for the practical part …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Eva Křenková
  • Reader: Iveta Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89220