Jana Fleischer

Bakalářská práce

Market entry of German fashion brand into the Netherlands

Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je výběr vhodného způsobu vstupu na trh pro společnost, která dosud nepůsobí na zahraničním trhu. Konkrétně vstup německé udržitelné módní značky Vārm na trh do Nizozemska. Teoretická část je založena na rešerši odborných publikací. Získané poznatky budou shrnuty a použity jako základ pro praktickou část. Praktická část využije získané teoretické poznatky a sekundární data …více
Abstract:
The purpose of this bachelor’s thesis is the selection of an appropriate market entry mode for a company that is not yet operating in a foreign market. Specifically, the market entry of a German sustainable fashion brand Vārm into the Netherlands. The theoretical part is based on research of academic publications. The acquired knowledge will be summarized and used as a basis for the practical part …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Eva Křenková
  • Oponent: Iveta Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89220