Organic Food Market as an oportunity for SME – Ing. Nikola Laňková, BBA
Ing. Nikola Laňková, BBA
Diplomová práce
Organic Food Market as an oportunity for SME
Organic Food Market as an oportunity for SME
Anotace:
Biopotraviny se staly novým trendem v oblasti zdravé výživy. Přibývá spotřebitelů, kteří jsou ochotni platit vyšší ceny za bioprodukty, které, jak někteří lidé tvrdí, jsou zdravější než jejich konvenční alternativy. BIO produkty jsou výsledkem ekologického zemědělství, což znamená, že byly vyrobeny bez použití umělých pesticidů nebo hnojiv. Biopotraviny nemohou být geneticky modifikovány a používání …víceAbstract:
Organic food has become a new trend in healthy food industry. There is increasing presence of consumer groups that are willing to pay higher prices for organic products which as some people claim are healthier than their conventional alternatives. BIO products are the result of organic farming meaning that they have been produced without the use of artificial pesticides or fertilizers. The organic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t03a8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloš Krejčí
- Oponent: Ciaran Seamus Kelly
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Lenka Tučková -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Michaela Charvátová -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha