Organic Food Market as an oportunity for SME – Ing. Nikola Laňková, BBA
Ing. Nikola Laňková, BBA
Master's thesis
Organic Food Market as an oportunity for SME
Organic Food Market as an oportunity for SME
Abstract:
Biopotraviny se staly novým trendem v oblasti zdravé výživy. Přibývá spotřebitelů, kteří jsou ochotni platit vyšší ceny za bioprodukty, které, jak někteří lidé tvrdí, jsou zdravější než jejich konvenční alternativy. BIO produkty jsou výsledkem ekologického zemědělství, což znamená, že byly vyrobeny bez použití umělých pesticidů nebo hnojiv. Biopotraviny nemohou být geneticky modifikovány a používání …moreAbstract:
Organic food has become a new trend in healthy food industry. There is increasing presence of consumer groups that are willing to pay higher prices for organic products which as some people claim are healthier than their conventional alternatives. BIO products are the result of organic farming meaning that they have been produced without the use of artificial pesticides or fertilizers. The organic …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t03a8/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Miloš Krejčí
- Reader: Ciaran Seamus Kelly
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Lenka Tučková -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Michaela Charvátová -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha