Bc. David Záluský

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci

New Trends in Marketing Communications
Anotácia:
Záměrem této bakalářské práce je zachytit, zmapovat a popsat nejnovější trendy portfolia marketingových komunikací na vysoce konkurenčním trhu na sklonku prvního desetiletí 21. století. Ve snaze nalézt odpověď na hypotetickou otázku, zda nejnovější trendy marketingové komunikace již mají své nezastupitelné místo v účinném marketingovém mixu společností, je již v teoreticko-metodologické části této …viac
Abstract:
The objective of this bachelor's thesis is to notice, monitor and describe the most contemporary trends of the marketing communications' portfolio on the highly competitive markets towards the close of the first decade of the 21st century. In the attempt to find an answer to the hypothetical question whether the hottest trends already have their irreplaceable position within the effective marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedúci: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma