Kristýna Gežová

Bakalářská práce

Vizuální komunikace hudebního festivalu

Visual Communication of Music Festival
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá světem vizuální komunikace hudebních festivalů. V teoretické části zkoumá základní pilíře vizuálních identit a brand systémů. Popisuje, jak se vnímání hudby v kontextu identit může propsat do samotné tvorby komunikačních výstupů. Na rešerši už vzniklých festivalů zkoumá, jak se tyto akce dnes vyvíjí a s jakými médií pracují. V praktické části se zabývá tvorbou dynamického …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the world of visual communication of music festivals. In the theoretical part it examines the basic pillars of visual identities and brand systems. It describes how the perception of music in the context of identities can be interwoven into the actual creation of communication outputs. Based on a research of already established festivals, it explores how these events …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gežová, Kristýna. Vizuální komunikace hudebního festivalu. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Multimédia a design / Digitální design

Práce na příbuzné téma

Všechny práce